Online Marketing

Online Marketing

Vrijwel alle consumenten maken gebruik van het internet. Dit is tegenwoordig dan ook dé plek waar je jouw doelgroep bereikt. Maar wat kost de inzet van online marketing? En belangrijker nog: wat levert het jouw organisatie op? Welke kanalen zijn voor jouw doelgroep het meest lucratief? Deze en vele andere vragen komen aan bod tijdens deze praktische training Online Marketing. Je leert welke waarde online marketing toevoegt aan jouw organisatie. Aan de hand van praktische opdrachten pas je wat je leert direct toe voor jouw organisatie.

Marketing & Online Marketing

weken NCOI Opleidingen
Online Academy

Doelgroep

Je hebt een eigen bedrijf of bent werkzaam op een kleine marketingafdeling. Je kent het belang van zichtbaarheid op het web en wilt de online marketingactiviteiten van je organisatie verder uitbreiden.

Leerdoelen

Als je deze training hebt afgerond: - Weet je wat online marketing precies is - Kun je online marketing organiseren voor je eigen bedrijf - Ken je de voordelen van online marketing

Week 1: Uitdagingen met online marketing

  • Dag 1: Wat is online marketing?

  • Dag 2: Uitdagingen bij online marketing

  • Dag 3: Uitdaging 2: Alles is meetbaar

  • Dag 4: Uitdaging 3: Onbegrensde mogelijkheden

  • Dag 5: Test je kennis

Week 2: Doelen van online marketing

  • Dag 6: Online verkopen

  • Dag 7: Informeren

  • Dag 8: Creëren van betrokkenheid

  • Dag 9: Delegeren

  • Dag 10: Test je kennis

Week 3: De online funnel

  • Dag 11: Wat is de online funnel?

  • Dag 12: Beïnvloeden van Bezoeken & Boeien

  • Dag 13: Beïnvloeden van Beslissen en Bestellen

  • Dag 14: Betalen & Binden

  • Dag 15: Test je kennis

Week 4: Soorten online marketing

  • Dag 16: Soorten online marketing

  • Dag 17: Social marketing

  • Dag 18: Virale marketing

  • Dag 19: E-mailmarketing

  • Dag 20: Mobile marketing

Week 5: Online marketing mix

  • Dag 21: Online marketing mix

  • Dag 22: Instrument Cost

  • Dag 23: Instrument Communication

  • Dag 24: Instrument Convenience

  • Dag 25: Consumer Value

Interesse in deze online training?

Aanmelden